loading...
دانلود اهنگ جدید|دانلود فیلم جدید|سریال
Reza Bh بازدید : 21 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید داودیان و داریوش ارجمند با نام شب های روشن با بالاترین کیفیت


دانلود آهنگ شب های روشن از داودیان و داریوش ارجمند

 

 

ترانه : مجید صالحی ، آهنگ : محسن ابراهیمی زاده ، تنظیم : راشا تقی پور

دانلود آهنگ جدید یاسر داودیان و داریوش ارجمند شب های روشن

 

دانلود آهنگ شب های روشن از داودیان و داریوش ارجمند با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

 

 

دانلود آهنگ شب های روشن
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

متن آهنگ جدید داودیان و داریوش ارجمند با نام شب های روشن

چقدر خوبه که با تمام وجود به درگاه تو بندگی می کنم
یه راهی دوباره نشونم بده بفهمم که دارم زندگی می کنم
یه روز بعد عمری به هر در زدن به جایی رسیدم که جایه منه
توی آسمونی که پر می زنم درست قدر روزا شباش روشنه
به عشق تو من از روی شونه هام چه بار بزرگی رو برداشتم
ببین واسه تو که پناه منی چه جایی تو قلبم نگه داشتم
نه از روی ترسه نه از روی شک تو رو با تمام دلم خواستم
یه جوری کنار دلم گرمه که می خوام روی پاهای خودم واستم
می خوام روی پاهای خودم واستم
متن دکلمه :
دعوتی به باران مهربانی به عشق به دانه دانه های تسبیح
به جا نماز مادر به فاطمه به علی به با شکوه ترین میهمانی دنیا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 1,266
  • بازدید کلی : 9,971
  • کدهای اختصاصی