loading...
دانلود اهنگ جدید|دانلود فیلم جدید|سریال
Reza Bh بازدید : 71 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده با نام میشه نگام کنی با بالاترین کیفیت


دانلود آهنگ میشه نگام کنی از محمد علیزاده

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده میشه نگام کنی

 

دانلود آهنگ میشه نگام کنی از محمد علیزاده با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

 

 

دانلود آهنگ میشه نگام کنی
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

متن آهنگ جدید محمد علیزاده با نام میشه نگام کنی

میشه نگام کنی ، راحت شه زندگیم؟
چشم بر ندار ازم، می پاشه زندگیم
هرکس به جز تورو انکار میکنم
من عاشق توام . اقرار می کنم!
اقرار می کنم ، یاد توام هنوز
هم سخته خواب شب، هم خنده های روز
از تو حواسمو ، هی پرت می کنم
با قلب بی کسم ، هی شرط می کنم
حالا که اومدم ، چیزی به روم نیار
تا دیرتر نشه ، راهی جلوم بذار..
برگشتنای دیر ، دل بستنای زود
باور نمی کنی … دست خودم نبود!
باور نمی کنی …. دست خودم نبود…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 977
  • بازدید کلی : 9,682
  • کدهای اختصاصی