loading...
دانلود اهنگ جدید|دانلود فیلم جدید|سریال
Reza Bh بازدید : 18 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی با نام همیشه یکی هست با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ همیشه یکی هست از میثم ابراهیمی

ترانه : حدیث دهقان ، آهنگ و تنظیم : فواد غفاری

گیتار : فیروز ویسانلو ، میکس مسترینگ : رضا پور رضوی

دانلود آهنگ همیشه یکی هست از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ همیشه یکی هست از میثم ابراهیمی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

 

 

دانلود آهنگ همیشه یکی هست
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی با نام همیشه یکی هست

یکی همیشه هست که عاشق منه نگام که میکنه پلک نمیزنه
تنهاست خودش ولی تنهام نمیذاره دریا که چیزی نیست عجب دلی داره
با گریه هام میاد غمامو حل کنه نزدیک میشه تا منو بغل کنه
از آسمون شب خیلی پایین تره درو که وا کنم خدا پشت دره
چشمامو بستم از کنارش رد شدم چشماشو بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره
چشمامو بستم از کنارش رد شدم چشماشو بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره
نامهربونی با دلم نمیکنه به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز بهونه میکنه منو ببخشه باز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 928
  • بازدید کلی : 9,633
  • کدهای اختصاصی